minikmisimben Almayı düşünüyorum artık karar vermem gerekiyor istasyonlu istiyorum 20-22 bin bütçem var. Bunu kullanan var mı?
12betul minikmisimben Ben de dreame L40 ae kullanıyorum fiyatı yüksek ama aynı özellikli birebiri kaurcher markada 24-26 bandında canım . Ve ben kesinlikle onu alırdım . Eşim acele etti
3520 minikmisimben Sakın almayın 3 senede 10 kere servise gitti ya nolu bozulur ya su almaz ya bişey olur yapıldı diye gönderip durdular hala bozuk bıktık usandık çöp oldu kullanmıyoruz
asilazmazbalkokmaz minikmisimben İki üç ay oldu sanırım. Öncesinde Roborock kullanıyordum ama ömrü doldu. 🙂
minikmisimben asilazmazbalkokmaz bende o markayı istiyorum aslında ama istasyonlu olanlar bütçemi aştı ondan baktım buna da