vy_ yarın 2 aylık aşımız var haftaya 3 aylık olucaz sağlık ocağı sağ olsun yeni yapacak daha gelmeden önce ver dedi doktoru da verme ateşi çıkmaz belki dedi kararsız kaldım ve aşı sonrası neler oluyor huysuz mu oluyor uyuyor mu uyumuyor mu neler oluyor
Feyzosumunannesi vy_ Ah zaman 🥹 kızım 4 yasina girecek ama en zor aşımız 2. Ay aşısı idi. Her bebek bir olmuyor ben aşı sonrasinda ateşi olursa ilac veriyordum.
Marianne vy_ vermeyin. Karaciğere ekstra yüklenmeyin. Bizim ateşimiz çıkmadan atlattık, sadece huzursuzluk ve halsizlik vardı. Umarım siz de ateş olmadan atlatırsınız.
3kedili2bebekli vy_ 2. Ay aşısını olunca bebelerim tüm gun uyumuştu hatta gece uyumadilar diye ağlayarak gitmiştim sağlık ocağına hiç huysuzluk vs olmamisti tuhaf şekilde asidan önce ve sonra ateş yoksa ateş düşürücü vermeyin doğal akışına bırakın 1 günlük olursa huysuzluk olur o kadar ben 1 yaş aşısı ve sonrasındaki asilarda her aşıdan sonra direk gezmeye götürdüm kafaları dağıldı açık havada hiç huysuzluk olmamış oldu
Marianne Marianne en kritiği aşıdan sonraki 24 saat. Huzursuzluk piki 9. Saatte çıkıyor. 12. saatten sonra rahatlamaya başlıyor. Aşı yapıldığı günün gecesini atlatınca bir şey kalmıyor.
Feyzosumunannesi vy_ Benim de ilk 🥰 korkmayın her bebek huzursuz olmuyor. Insallah kolay gecer huzursuz olursa ilac verirsiniz ateş vs olursa.
vy_ 3kedili2bebekli peki 3 aşı birden olacak ya ateş çıkmadı ama ağırısı falan olursa ilaç vermem gerekiyor mu
3kedili2bebekli vy_ hayır sadece sakin olun ağrısı olmasını normal karşılayın emziriyorsanız daha sık meme teklif edin bu kadarı yeterli
Marianne vy_ gerekmez. 3 tane aşı vurulacak. Karaciğerden sentezlenerek geçer, bir de siz üzerine ateş düşürücü verdiğini düşünün. Karaciğeri daha fazla yormuş olacaksınız. Ateşi yoksa vermeyin, biraz sizi yormuş olacak huzursuzluktan dolayı.
myavocado vy_ Aşı sonrası ateş olursa verilir benim bildiğim, belki de ateş çıkmayacak boşuna ilaç vermeye gerek yok bence. Oğlumda sadece 7. ayda menenjit aşısı çok hafif 37,5’u geçmeyen bir ateş yapmıştı, onun dışında hiç ateşi çıkmadı aşılarda.
myavocado vy_ 38 i geçmediği sürece vermiyorum. 37,5 olduğunda da üstünü biraz çıkarıp, elini yüzünü filan yıkamıştım o şekilde atlattı.
TugcenurLina vy_ iki gün önce 2 ay aşısını oldu ateşi olmadı ama sanırım ağrısı oldu çünkü hem çok ağladı çok huzursuzdu hemde uykusunda böyle ağlayarak uyanıyodu ağrıdığı belliydi çay kaşığıyla parol verdim bi sorun yaşamadık ikinci gün de biraz huysuzluk devam etti sonra geçti
miladrian vy_ aşıdan 4 saat önce ve aşıdan 4 saat sonra verin dedi doktorumuz, ben hep öyle yaptım kolay atlattık. İlla ateşten dolayı değil, kol ya da bacak iğne nereden vurulduysa orasıda ağrıyor. Çocuk rahat uyusun daha iyi.