papatya_17 en geç 9/9.30 idik ama uzun zamandır 10’a doğru kalkıyoruz :( iki beek var bende. Kızım 29 aylık, oğlum 13 aylık.
Sabah yumurta, avokado, tahinpekmez, salatalık, labne.
Özellikle tahinpekmez çok yemek istiyor ama avokado ve yumurtayı tahinpekmeze batırıp veriyorum.
Malesef kahvaltıyı 20. Dakikadan sonra gezerek yiyor ikisi de. Mama sandalyesine oturmadı pek benim evlatlar.
Kahvaltıdan sonra (1-2 saat) eğer sabah yeterince yumurta yememişlerse muzla o yumurtayı eziyorum ya da başka bir yumurta haşlayıp muzla veriyorum.
(Son zamanlarda ithal muzların ciddi hastalık yaptıgına dair şeyler öğrendim azalttım)
1-2 saat sonra tarhana corbası ya da başka corba.
Akşam yemeğinde de ne varsa ondan.
Malesef gec yattıkları için :( 21.00-23.00 arası çayla tahinpekmez vs yedirip yatırıyorum.
Gün içinde olabildiğince aç bırakmamaya çalışıyorum yoksa huysuzlanıyorlar.
Yemek konuusu tek tatillerde problem bizde. Şehir değişti mi iştah sıfırlanıyor. Onun dışında uyku problemimiz var düzensiz şekilde malesef.