ikiprensesannesi63 Hanımlar bugün sağlık ocağına gittim kızımı götürmeye kilosu 5 buçuk dedi boy 59 dedi iyi mi sizce sizinkiler nasıl rota aşısı da olduk bugün akşama yakın aşırı huysuz oldu acaba aşıdan mıdır ya sizinki nasıldı
demetov ikiprensesannesi63 doğum kilosuna göre gayet iyi boyu da Doktorunuz ne dedi kendi büyüme persentiline göre gidiyosa sorun yok Benim 3100 zamanında doğdu ama ilk 2 ay süresiz emzirdim ne zaman istese emzirdim 6100 3 aylık boy da 61 cm
mylifes_myrules ikiprensesannesi63 o zaman normal ya çünkü azmış doğum kilosu, benim de 4 aylık olacak doğum kilosu fazla olduğu için şu anda ayına göre fazla