sym9 22 günlük bebeğim uyanıkken hep ağlıyor sadece meme de sakinliyor emerken uyuyor yatağa yatırınca uyanıyor ağlıyor tekrar meme Hiç öyle durmuyor hep ağlıyor ya memeyi tuttuğu an susuyor
Marianne sym9 doymuyor olabilir. Sağıp verin yada her emzirmeden sonra 30 cc mama vererek destekleyin.
cinar26 sym9 doğduğundan beri mi böyle sadece bu aralar mı böyle. Bizim de 2 hafta önce böyleydi çok şükür geçti. En güvendikleri yer anne kucağı olunca hep orda kalmak istiyorlar dünyaya alışmaya çalışıyor
Marianne sym9 gazı var mı? Gaz olduğu zaman emmez, içmez, memeyi de kendini rahatlatmak için emer gibi yapar.