gzaydnlgm_034 Meri-Mel evet ya ne kadar alışmışız hızlı ulaşmaya😄 2000lerin başımda gibi hissettim MSN açılmzadı o zamanlarda😄
Meri-Mel Nikita Her tuşa bastık ama sonuç hüsran güncelleme mi istiyor daha yeni yaptim diye hatırlıyorum 😬
simseklivekalpli Meri-Mel Canımız Annemiz, Foruma güncelleme yapılmaktadır. Ondan kaynaklı sorunlar yaşayabilirsiniz.💖