gulseew pofy nin küçük paketini aldım kullandım çok memnundum ama 100 lu paketini aldım rezil berbat birşey çıktı. Bez tam dolmadan çiş taşar kakasını yapınca hep zibinlara falan geçiyor berbat çıktı çoklu paketi. Bir de ilk aldigim küçük paketinin yapısı falan farklıydı baya güzeldi rengi de beyazdı. Bu aldığım büyük paket çok ince çok kötü ve rengi mavimsi bir bez sanırım eski üretim falan. Burada ebebek olmadigindan online sipariş vermiştim bu da baya kötü geldi. Tekrar küçük paketini alıp bakacağım o da aynı çıkarsa pofy de bırakacağız bu gidişle