Meraba kızlar bebegim altı aylık ıldu ve ben istemsiz sekılde kilo verdm sütüm yeterli ama iştahım yok zorla yiyorum oda onemli degl aslnda ama vok bitkinm sürekli midem bulanıyo şekerm düşüyo gibi yedkten sonrada öyleym halsiz olmca cocuklara faydam olmuyo sürekli uyku hali uzanma hali var napıcam kanszlk mı nedir sizce