nurdagulmom Bebegim 9 aylik daha hic bezelye vermedim guvenilir bir marka onerebilir misiniz nerden alıyorsunuz siz ?
sarikavun nurdagulmom mevsimi gelmek uzere zaten o zaman tadim yaptirabilirsiniz. Ama yok illa vermek istiyorum diyosaniz da dondurulmus guvenilir bi markanin bezelyesini alip kullanabilirsiniz cok da fark etmiyo❤️benim gecen yildan vardi buzlukta onu vermistim yeni sezonu bekliyorim simdi.
cokbilmismom nurdagulmom mayısta cikicak çok az kaldı bekleyin bence konserveler çok kötü. Organik dondurulmus bulursanız filede falan vardır belki
myavocado nurdagulmom Geçen yaz kendim hafif haşlayıp buzluğa atmıştım. Bence bekleyin çünkü çok az kaldı mevsimine zaten, mevsiminde hem yedirir hem buzluğa koyarsınız.
numbkt Zaten zamanına az kaldı şimdi hazır almanıza gerek yok bence,mevsiminde çıkınca taze taze denetirsiniz en sağlıklısı