kara19 kızlar 1 yasında oglum var bugün gece hiç yatmadı kulağını tutarak ağlıyor calpol verdim fayda etmedi virüs dolayı dr götürmek istemiyorum ne yapabilırım nolur yardım
Deletedmom201 kara19 ya malesef bilmiyorum üstte kalsın diye yazıyorum. doktorunuzu aradınız mı ? . kalabalık olmayan küçük bir kliniğe de götürebilirsiniz belli ki çok canı yanıyor 🤷♀️ Çok geçmiş olsun 🌸
Rukiyemiran kara19 Ya agriyordur yada kasiniyordur kulağını ovun masaj yapın rahatlarsa kaşiniyordur agriyorda olablir doktora götürmeniz lazım burdaki bilgilerle kulağına zarar verebilirsiniz
Firstmom kara19 mrb kardeşim,dexenfekti için kullanılan medikal spirtden 2 damla pamuğa danlatıp kulağına koyarsan ,kulağını sıcacık yapar ağrısını keser
kara19 Deletedmom201 çok teşekkür ederim evet aradım muane olmadan ilaç yazamam dedi gelmeniz lazım deedı ama cok kararsizim
kara19 Firstmom teşekkür ederim canım o gün götürdük mecbur çok kötü ağrısı oldu orta kulak ıltahabı olmuş