Bebeğim dün gece uykusunda mırıldanarak agladi ağzını büzerek ağlar gibi oluyor.Dua okudum annecim ben buradayım diyorum ama sonunda cigirarak kalktı.Bugünde akşam üzeri aynı şekilde oldu.Az önce kucağımda uyuturkende kalktı ağladı. 1 hafta önce sunnet oldu,dış sancıları var hafif hafif bunların etkisi var mıdır? çok üzülüyorum …