Benimde 1 kızım ve 1 oğlum var . Gelişimsel olarak kızlar daha konuşkan oluyor. Benim kızım 5-6 ay arası sesler çıkarmaya başlamıştı babıldaması çoktu . Ama oğlum 9 aylıktı sadece bağırıyordu . Hiç babıldamadı. Üzerine çok düştüm yemek yaparken , iş yaparken hep onunla konuştum . Kucağıma alıp dışarı çıkardım hep. Herseyi anlattım tek tek . Şuan 1 yaşında nene baba anne dede mama meme aba diyor . Babaannesine babanne dedirtmeye çalışıyorum babaanneye benzeten şeyler diyor 😁 bir şeyleri uzatınca al diyor . Ver diyemiyor veeee diye bağırıyor . Boooool bol konusun gerçekten çok etkisini gördüm