Teletabianteni Canım, seni çok iyi anlıyorum. Benim tavsiyem, memeyi yavaş yavaş kesmeye başlamak olabilir. Mesela gündüz emzirmeyi tamamen bırakıp yemek saatlerinde öncelik vermeye çalış. Bir de belki besinleri biraz daha eğlenceli sunmayı deneyebilirsin, farklı renkler, küçük figürler. Eminim zamanla alışacaktır. Bu süreçte kendini suçlama, geçecek 🙏