Bezi bırakalı 5 gün oldu şimdiden tükendim. Alta kaçırma takip edersem bir kez falan oluyor konuşmuyor malesef. Çiş kaka demeyi biliyor ama söylemez ben hareketlerinden anlayıp götürüyorum. Bu süreçte eve de kapatmadım dışarı da çıktık bi kaç defa ve dışarda tuttu çişini garip bi şekilde. Gece de yapmaz genelde yapsa bile en fazla bir kez. Kaldıramıyorum çünkü ağlıyor kıyameti koparıyor. Neyse kaka mevzusuna geleyim . Oğlumun yemesi şu sıra güzel olduğu için kakasına tutamıyor ve kaçırıyor. Bu sefer denk getirdim tuvalete götürdüm ama çok korkuyor yapmaya kucağıma gelmek istiyor hep. Ben de lazımlığın çıkan aparatını kucağıma koydum o şekilde oturttum ve yaptı. Yaptığına hem şaşırdı hem sevindi görünce😂 bu süreç aylar sürecek mi bilmiyorum ama çok zor :( aslında ben klozate de otursun istedim çok korkmuştu bugün ilk defa yapmasa da klozete de oturdu. tavsiyeleriniz varsa alırım. Umarım bu bi adımdır ve zamanla alışır