gzd_nhr genelde aşı vurulduğumuz günler gündüz hiçbir şey olmuyor ama akşam 19.00-20.00 civarı ateşi başlıyor benim oğlumda, o saate yaklaşınca calpol içirdim 6 saatte 1 Calpol verdim, ekstra soğuk uygulama ve bezle kaldı atlet bile olsa sırtında yükseliyordu ateşi