sdm30_ 11 yaşında kız,9 yaşındayım oğlum, 1 ay 23 günlukte oğlum var ve şuan kafam çatlıyor ağrıdan eşimde işte vardiyalı çalışıyor🙄 gece 00.30 da gelicek inşallah bebeğim erken uyurda bende yatağa koşarım 🥲 ilk haftalar çok zorlandım büyüklerin 2 sinin okul saatleri farklı bebeğimi gece emzirmaye kalkıyorum uyku dağılıyor hayatta kalmaya çalışıyorum.Dışariya çıkıp gezmek istiyorum ama sürekli uyku modunda olduğum için çıkamıyorum eşim olduğunda anca çıkıyoruz. (Fazlaca sabır ve kolaylık diliyorum🥲 3 çocuk annelerine, tabi 3 çocuğu aratmayan bebeleri olan annelerede)😅