emaln Arkadaşlar merhaba bir hafta önce doğum yaptım.Dikişlerim vardı baya dıştanda içtende az önce lavabodayken bir ipi gördüm sizce açılmış mıdır yoksa iyleşti diye mi düşmüştür ya çok korkuyorum ya yine dikiş atarlarsa.
mehmeteray emaln dikişler iyileştikçe düşer bir de düşenlerin belirli yerlerinin rengi bi farklı oluyor. O kadar ayrıntılı görebildiniz mi bilmiyorum ama ben o renk değişiminden düştüğünü anlıyordum
annisoldum emaln benimde öyleydi 40ta anca düştü eriyen ipmiş. Hatta ben elimle hala düşmedi diye dokunurken elimde kalmıştı hiçte acımadı
emaln Hiilyuss inşallah ya çünkü diğer doğumda yine böyle olmuştu yine baştan diktiler yeniden doğum yapmak gibiydi böyle mavi ipler var onlar düştü ya
seher__12 emaln benimde hemen genital bölge altında boşluk var dikiş düşüp açılmış mıdır? 50 gün oldu doğum yapalı ilişki yaşanmadı