Ftm_ hulyakaya00 bç acemi_ana 3 saati gecmwsın canım yazık cocuga. Aclık tan kan semeri duswr uyanamaz
Gamzelii1 Tugcegunay aynı şekildeyim ama hala doğru düzgün kilo almyor bende bunu çok kafaya takıyorum 😔😔😔
Busralyaa Tugcegunay canıö benimkide 2 ay 11 günlük ben gece ne zaman uyanırsa o zaman besliyorum sağıp veriyorum zaten gündüzde bazen 3 saatte bir bazende 2 bazen buçuk bazen yarım saat yani ne zaman acıkırsa o zaman veriyorum 120 cc içiyor hep kilo alımıdq çok iyi maşallah yani bence mama bile verme
Tugcegunay Busralyaa benden en fazla 60 cc çıkar sağdığımda oda her sağmamda değil sarılık oldu yoğunbakımda 1 gün yattı kilo kaybı için o yüzden doktor mamaya başlattı ondan sonra kendine geldi yavrum, bende hiç istemiyorum mama vermeyi ama mecburum şuan :(
Tugcegunay Gamzelii1 çokta kötü değil moralini bozma ben en son 1 aylıkken tarttıtdığımda 2945 di şuan 2 aylık kaç oldu bilmiyorum sen düşün ..