Tugcegunay bebeğim 2 ay 8 günlük. 2.ay kontrolümüzde doktorumuz gündüz ne zaman isterse emzir, 2 saatte bir emzirmeye devam yani, gecede uyuyorsa 2 saatte bir uyandırıp emzirme 4-5 saati bulabilir emzirmen, kan şekeri 6 saatte kadar düşmez, gece gündüz ayrımını öğrensin dedi. Uyuduğu geceler 4 saati buluyor bizimde. Gündüz 1-2 saatte istediği için sık sık emziriyorum