erogly Kizlar bu gun spiral taktirdim doktora kontrole geleyim mi dedim gerek yok dedi ee ben nasil anlayacagim yerlestiginiii
Kuzularinanasi erogly bazen kayiyormus yani korumayabilir.ben bunu duydugum hic hic dusunmuyorum bile.anlaman imkansiz ve cok riskli geliyor nedense bana.spiral kullananlar ek korunma da yapiyormus.burda okuduklarima gore.
Hiilyuss erogly taktıktan sonra ultasonila balıyorlar ya yerlesti mi diye. Yine de içinizde süphe varsa bir ya bi korunma daha yapın sonra kontrole gidin
gokce_yekta erogly genellikle spiral taktırdıktan bir hafta sonra kontrol oluyor sonra 6 ay ve 1. Yılında özeldeki doktor ilk bir hafta kaymazsa sonraki günler için kayacağına ihtimal vermemişti
esrnr Kuzularinanasi en iyisi o diyor benim doktorum da ben de korktuğum için yaptırmadım sadece kondımla korunuyoruz ama bu sefer de içim rahat değil çok zormuş bu işler ya 🤦🏻♀️
Miracinannesi52 erogly genelde 1 ay sonra kontrole çağırıyorlar bende taktırdım 1 ay sonra gel dedi sen yinede git bence
duyguerl Sen kontrole git canım, 1 hafta sonra kontrol için çağırması gerekiyor. Sonrada 6 ay sonra gidiyorsun.
Kuzularinanasi esrnr kesinlikle yuzde 1 lik bile payi olmasi dusunduruyor.keske aklima gelse ben 2.dogumda baglatsaydim diyorum.
gg3848 erogly benim doktorum 2 hafta sonra kontrole çağırdı ne demek gerek yok olur mu öyle başka bir doktora gidin