Kuzeymiram Doktor 2 yaşındaki kızıma biodermanın sampuanı deterjanı ve nemlendiricisini önerdi ama hepsi bin küsür , cok pahalı geldi başka önerebileceginiz markalar varmı kullanıp memnun kalan uygun fiyatlo
3kedili2bebekli Kuzeymiram bir kere alacaksınız çok bereketli kurtulacaksınız şimdi rastgele muadil ürün kullanirsiniz daha beter olur ben mustela kullanıyorum mesela doktorum önerdi parasını hak ediyor 1 sene de gidiyor bir krem çünkü hemen geçiriyor bir daha tekrarlama çok az oluyor
simseklivekalpli Kuzeymiram o zaman dediklerini alın. Benim kızımın da çok yoğun olmuyor, bir kere yoğun oldu ne yapacağı şaşırdım zaten. Bioderma atoderm baume kullanıyoruz biz.
3kedili2bebekli Kuzeymiram ebebekten alınır ama internetten tavsiye etmem kendi web sitesi hariç ben hep eczaneden aldım