Minikkurbagam almayan bebek almıyor maalesef . İlk aylar aldırsaydık daha rahat olurdu sımdı emmek istemıyorlar Benım bu saatten sonra alacağını sanmıyorum beklı ek gıdaya geçerse. He Benım ılk oğlumda çok zayıftı ek gıdaya gectı yıne zayıftı sımdı 9 yaşında yeme dıye kızıyoruz 😄