zumruduanka160
Benim de bebeğim haftaya 4 aylık olacak.
Baby Gym’de ben yanında isem oyalanıyor biraz. Hışırtılı kitapları seviyor, hikaye uyduruyorum onları göstererek. Müzik dinliyor, biz şarkı söyleyince seviyor. Bir de tummy time yaparken su matındaki balıklara bakmayı seviyor. Öyle bir oyuncağı yok ise almanızı tavsiye ederim.
Salı ve perşembeleri bebek oyun grubu var, orayı sevdi diğer bebeklere bakıp duruyor, bir de ona gitmeye çalışıyorum. Ama işte hep aynı şeyler dediğiniz gibi bir şeyleri eksik mi yapıyorum kaygısı yaşıyorum hep, tam böyle bir başlık açacaktım, çok iyi yaptınız takibe aldım.
Bir de bebek arabasında gezerken üstünü açıyorum ki etrafa baksın. Konu komşu gelip onunla konuşunca çok mutlu oluyor. Onunla sohbet etmeye çalışıyorum ama bir yerden sonra da yoruluyor insan işte 🙈
Yarın onu ana kucağına oturtup grow with jo başlayacağım o bakarken, umarım sever de şu doğum kilolarını verebilirim. 😅 Ana kucağı markası sormuşsunuz, bende baby björn var, çok yumuşak çok güzel. Yıkanıyor da kumaşı.