1 ay 5 günlük oğlum var sağlıklı gayet doktora gittik 3700 olmuş kilomuz 2670 doğru prematüre değil di ikiz eşi ama sıkıntı durum sol meme günü gününü tutmuyor inanın sağ alıştı geceleri değişiyor nazındam uyku dan gözlerini açamıyor ağlamasını iyice acikmasini bekliyorum sabır ya acıyor göğsüm de bi zaman sonra vede gayet var akıyordu emsin uyusun dedim saatlerce eneyim hem de uyuyayım istiyor. Kırk çıkana kadar böyle olur derler ama alışıp tutsa daha iyi beni tanıyor aliyor emdi kaç kere anneler zor zaman yaşıyorum dokyor yazik anneye dedi ben için yorulup uykusuz kalma neyde Oluyo evlat icinnde tembel gihibde keyifci oğlum var dünya tatlısı görseniz boy kilosu iyi. İnancım var umutsuz olmucam lohusalık bitecek napman lazım onu bilemedim yaşatan varsa böyle durum 🙄🤗🤗🤱paylasabilir yorum iyi sabahlar sağlıklı büyüsün evlatlarımız uzun oldu yazım kusura bakmayın😊👼🙈🙈