makifa 1.5 sene önce yaptırdık. 3 bindi sanırım. Süslenmis şekilde sunnet odası veriliyor içinde ikramlık oluyor. Fotoğraf çekimi için köşe yapmışlar, kıyafet var. Doktor dua eşliğinde işlemi yapiyor. İşlemden sonra bardak koyma felan hicbisey yapmadık. Antiseptik bir solüsyon, ağrı kesici verdi o kadar ertesi gün geçti gitti. Hastaneyi arayıp sormanız lazım sendika ile var mı yok o şekilde öğrenirsiniz