Bebeğim 5 aylık bu zamana kadar sağım ile anne sütü alıyordu plastik / cam biberon karışık kullanıyorduk. Şimdi süt alerjisi çıktı sütümde azaldığı için doktor raporlu mama verdi ama bu mama plastik biberondan asla temizlenmiyor makineye bile atsam kalıyor her seferinde iyice süngerle bastıra bastıra yıkamam gerekiyor felan. Camdan ise hemen çıkıyor biberonların hepsini cam yapasım var ama philips Avent kullanıyoruz hem pahalı hem de şimdi bebek büyüyor cam ile nasıl olur bilmiyorum bazen kendi tutmak istiyor tutamıyor ama bilemedim hep cam kullanan var mı bebekle nasıl ilerledi veya uygun fiyatlı cam biberon önerisi olan fikirlere açığım