Sema345 merhaba,yaklasik iki hafta once kizimizi kedi cizdi derin degildi ama hemen acile gittik ve tetanoz asilari oldugu icin yalnizda dort doz kuduz asisi basladilar gunlere yayarak. Asiyi yapan hemsirede cok dikkat gerektiren bir konu oldugunu soyledi ki biz zaten bilincindeydik. Yani incecik bir cizik bile olsa gitmelisiniz. Kedinin asilari tamsa prosedürü bilemicem. Mutlaka gitmelisiniz