medineay Şuan bebeğime kullandığım Aptamil prosyneo 1 maması ilklerde sorun yoktu gitgide gaz yapmaya başladı kötü kokulu gaz yapıyor afedersiniz mama degistirmek istiyorum biyandan da tavsiyelerinizi alayım hangi mama daha iyidir
aysegullyz medineay her bebege ayni mama iyi gelemiyor maalesef deneme yanilma yontemi yapmak daha dogru bence. Biz hipp kullaniyoruz. Dogum sonrasi hastanede aptamil verdiler inanilmaz gaz yapti tabi biz farketmedik ondan oldugunu eve gelince de onu verdik 2-3 kez sonra baktik ki gercekten mamadan. Hipp organic combiotic aldik sonrasinda,hic gaz yapmadi kilo aliminda falan cok iyiydi.
aybeny medineay her bebeğin bünyesi farklı olduğundan deneme yanılma ile bebeğinize en uygununu bulmak en doğrusu ama doktor önerisiyle biz evolvia dan memnun kaldık palm yağı vs içermiyor ve kolik bebek maması çok şükür herhangi bir kabızlık gaz vs yaşamadık 6. Ayda sütüm kesildiğinden beri kullanıyoruz bebeğim 9 buçuk aylık
medineay aysegullyz sizde hiip mamasını verince altına büyük tuvaletini yaptı mı verdiginiz gibi bende hiip kullandım aldım bugün iki kez ishal gibi altına yaptı normal mi sizce değişiklik yaptım ya acaba ondan mıdır gaz sorunu gitti ama
aysegullyz medineay yapabildigi icin gaz sorunu bence gitmis olabilir evet genelde bi sure yapti suanda cok iyi doydugu zaman yapiyo hala ama iyi gelmesine sevindim gaz cok zorluyo minikleri cunku
cann65 Merhaba içindeki demir vitamininden dolayı kötü koku ve koyu renk kaka yapıyorlar doktorum özellikle bu mamayı almamı istemişti.içeriği en dolu mamaymış.ben bütün mamaları denedim kilo aldırmadı bununla kilosu normale döndü.Eger gazını yapıyorsa gaz sorunu yok demektir.Rahat rahat yapıyor ne güzel bebiş ❤️bence hiç değiştirmeyin
nurdenizf Bebeğime ek gıda yetmediğini düşünerek doktorumunda önerisiyle Aptamil prosyneo mamaya başladım. Bebeğim tadını sevdi acıkma ağlamaları yaşamıyor. Gaz sorunu da yapmadı çok mutluyum
yasemin233 Ben aptamil prosyneo kullanıyorum. Gaz veya kabızlık yapmadı. Bebeğim severek içiyor.biz memnunuz Tavsiye ederim.
demirhediye Aptamil prosneo kullanıyorum bebeğim çok seviyor tadını icerigi temiz doyurucu kilo alımı güzel ve en önemlisi gaz kabızlık yapmadi çok memnunum
veysel13 Eczacı arkadaşımın tavsiyesi ile aptamil prosyneo aldım çok memnunum gaz kabızlık yapmadi bebegim cok rahat etti
gizgez Aptamin prosyneo kullanıyorum çok memnunum. Hem prebiyotik hem probiyotik içeriyor . Anne sütünde bulunan probiyotiği içeriyor Palm yağıda içermiyor bence aptamilin en iyisi kullanıyorum çok memnunum hiç sorun yaşamadık, kesinlikle tavsiye ederim