Blue2022 Kız çocuk ilerde iyi oluyor anneye arkadaş oluyor. Ama 3.5 yaşında bir oğlum var ayağımı vursam eğilip öpmek istiyor, belki de diyorum ilerde bir kız çocuğunun yerini aratmaz bize. Boynumu öpmeden kreşe gitmiyor.
Babasına da aşık, babişko seni çok özledim diyor eriyorum 🥲 Tam bir aşk çiçeği. Hiç kızın yokluğunu aratmıyor şuanlık 😍