İki kızım var bende oğlanı hiç düşünmedim, hayal etmedim. Bekarlığımdan beri hep 2 kızdı hayalim Allah gönlüme göre verdi bin şükür ayakları taşa değmesin. Benim kızlarım çok tatlı dilli hepsi böyle mi bilmiyorum bizim çevremizde de tek kız bende. Çok naifler, ince düşünüyorlar filan çok başka bana göre 😀 bana da erkek başka deniyor, dene diyorlar ama yok. Kocaları iyi olursa inşallah 2 de oğlumuz olur diyoruz eşimle. Ama 10 tane oğlum olsaydı 11. Yi doğururdum belki kız olur diye. Çok seviyorum süslemeyi filan ay 😀