annisoldum 34mavis geçen ayın 3ünden beri diyetteyim 6 kilo verdim daha vermem gereken çok kilo var 🥲🥲
momqueenn Ocaktan beri diyetteyim ramazanda kaçamaklar vs oldu derken bozdum tkrr başladım üçüncü haftam tam gaz devam 🙂↔️
34mavis momqueenn beraber yapalım yazan olursa isterseniz wp açarız kurallı olursa daha güzel veririz 🌸
Kayra_68_aksaray annisoldum momqueenn ponciktugra Neler yapıyonuz dlyetteylm neler içiyorsunuz detox olarak falan hangi diyet türünü yapıyorsunuz yada yapacaksiniz
momqueenn 34mavis ben insanın kendi halinde yapmasını daha doğru buluyorum açıkçası.Çünkü ben bir hafta çok iyiysem diğer hafta daha esnek davranıyorum.Kg verme sürecim uzasada bi plan yaptığımda dışarı vs sıkmıyorum açıkçası kendimi.Yiyorum ertesi gün devam ediyorum.Zaten bu şekilde yavaş ama iyi kg verdm.
annisoldum Kayra_68_aksaray sabah yumurta peynir zeytin roka salatalık falan yiyorum yanına kahve ya da yeşil çay içiyorum. Öğlen de genelde kahve içiyorum yemek yemiyorum. Öğlen yersem akşam yemeyip kahve içiyorum. İkinci öğünümde genelde tavuklu salata ayran falan oluyor. Arada kaçamakta yapıyorum tabi ama az az yiyorum. Bazen çok acıktığımda da 1 kase yoğurt 2-3 tane kepekli galeta yiyorum tutuyor. Bir kaç kere de gece açlık krizi yaşadım. Onda da peynir galeta zeytin falan yiyip yattım 😁
ponciktugra Kayra_68_aksaray benim diyetisyenim detoks olarak yoğurtum içine haşlanmış nohut var buğday yazmıştı yani soğuk çorba gibi detoksta sabahta 1 bardak ayran 2 kuru kayısı akşamda çorbayı içiyordum haftada 3 gün yaptım diğer günlerde bi akşam sebze yemeği varsa bi akşam tavuk bi akşamda bakliyat geneli bu şekilde benim diyetisyenim bir hafta normal diyet yazıyor bir hafta detoks yazıyor böyle ilerliyoruz daha öncede bu diyetle 20 kilo vermiştim 3 buçuk ayda
momqueenn Kayra_68_aksaray ekmek yok.Kahvaltıda yersem bir dilim tam buğday.Onun dışında günlük 2 litre su.Akşam pilav makarna bazen hiç yemiyorum bazen iki kaşık.Aburcuburu tamamen kestim zaten çok yemek yiyen biri değilim aburcuburdan dolayı kg aldım.Bu şekilde ilerliyorum ve veriyorum kg çok şükür..🤲🏻
hilal858 34mavis 1 ay 23 günlük bebem var. 74 kiloyum sağlıklı beslenmeye çalışıyorum birde fazla kaçırmsmaya🥲bir yandan da emziriyorum tam boğazımda. Kesemiyorum hemen sütüm azalıyor 🙄 Eski kilom 63 ona insem yeter😂
Kayra_68_aksaray momqueenn bende ekmek yemiyorum dediğiniz gibi yerlerde tam buğday hergün yemem bazen de sabah akşam 2 3 dilim yerim evet abur cubur cikolata şeker tatlı bl 10 kg versem kurbana kadar süper olur da
34mavis momqueenn önceden bir grubumuz vardı çok güzel veriyorduk , mesela bazı arkadaşlar artık yapamam dediği oluyordu hemen pozitif enerjiyle motive ediyorduk güzel oluyordu o şekilde , tabiki görüşler farklı olabilir 😊🌸