Merhaba, bugün 4. Ay kontrolümüz vardı ben demir ilacı başlanacak diye beklerken doktorumuz sadece anne sütü aldığı için ve kilosu boyu biraz önde olduğu için rutinde başlatmıyorum 6 ya da 8 ayda kan değerlerine göre başlarız dedi. Çok anlayamadım açıkçası şimdiden başlamaması ilerde bi eksiklik olur mu?