53le gebe kaldım.68 le doğurdum bebeğim 4 aylık oldu.şuan 65 im.günde iki öğün yiyorum bol su içiyorum ama gitmiyor bir türlü ve çok mutsuzum.gebelikten önce en yüksek 53 olmuştum ki tam benim idealim diyordum.şuan bu kilo beni çok zorluyor iki adım atsam yoruluyorum her yerim ağrıyor.yaz geliyo bol bol yürüyüş ve sağlam bir diyetle 55e inmek istiyorum.yani inşallahh