Arkadaşlar ben bu demir damlasının kullanımını anlamadım.Anlayan yada doktorundan bununla ilgili bilgi almış biri anlatabilir mi?Bebeğim 10.5 aylık demiri 4.aydan itibaren kilo başı 1 damla olacak sekilde kullandık yapılan kan tahlillerinde demir eksikliği çıktı ferritin tam sınırda çıktı yapay zekaya kan tahlili attım dozu doktorla ayarlamam kırmızı et falan tükettirmem gerektirdiğini söyledi ama doktor eksiklik yok dedi 19.5 çıktı değeri.Kilosu başına 1 damla devam et dedi ama diğer kan değerleride düşük anlam veremedim yapay zekanın gördüğünü doktor göremedimi ben mi abartıyorum ama demirde bebek için önemli olduğu için aman diyip gecemiyorum.Neyse asıl konumuz su demir damlasına baktım 1 ml de 8 mg demir içeriyormuş demir eksikliği olmasın diye tüketmesi gereken 18 mg imiş.E ben 18 damla veriyorum yani 1 ml bile değil 1 ml 20 damlaymış.Eksik mi veriyorum vallahi kafam çok karıştı.