saremomm_ Merhaba kızlar kızım 14 aylık çok sık kaka yapıyordu kaç gündür bende doktora götürdüm pişikte oldu doktor probiyotik verdi 2 gündür kullanıyorum daha çok yapmaya başladı sanki bilgisi olan var mu ya da kullanan