Kizlar gecen hafta pazartesiden beri bebegimin kaka sayısı 5 6 ya cıktı hala devam ediyo kaka tahlilide verdik rota felanda degil temiz çıktı sanirim bi beşine karşı alerjisi oluştu oyuzden ishal oldu ama 8 gun oldu gecmiyo bu saatte kaka yaptı gece uykumuz mahvoldu herseyi geçtim su kaybı olucak diye cok korkuyorum napabilirim ishalinin düzelmesi için