Nerdeyse 10 aylık bebeğim desteksiz oturuyor fakat yan tarafa eğildiğinde direk düşüyor emeklemesi yok alkış veya bay bay yapmıyor sadece ara ara nadir de olsa baba aba gibi cümleleri biz söylediğimizde oda söylemek istiyor sizce bunlar için erken mi normal mi bu durum sizin bebekleriniz ne zaman yapmaya başladı yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim