Arkadaşlar merhaba benim oğlum 26 aylık erkenden konuşmaya başlayan kendini çok güzel ifade eden bi çocuktu ta ki düne kadar bi anda kekelemeye başladı anne derken bile a a aa a nne diye bazen çok fazla hecelediğinde ilk heceyi elini ağzına götürüyor yada yarıda bırakıyor ben gülerek onu strese sokmasan dinliyorum ama sanki kendisi bu durumu anlıyomuş gibi kekeleyince sıkılıp bırakıyor çok moralim bozuldu daha iki gün oldu ama çok kafama takıldı direkt götürsem mi bi terapiste biraz beklesem mi bu yaşta normal diyenler de var