Zumra_Fatma _Hera kız yaptım eşim de hiç kahvlati dahi yapmamış bnei strese soktu bı 170 de pisti bı 200 de baktım altı pismemisti alt tarafı açtım 250 ye verdim fırını taş gibi oldu 🥲🥲🥲