İyi günler hamilelik düşünüyorum telimde ki adet uygulamasında adet bitiminden sonraki günler için yüksek ibaresi var biliyorsunuz o zaman ilişkiye giriliyor sadece şunu öğrenmek istiyorum sadece o günler mi tekrar ki adete kadar yapınca olmaz mı mesela düşük gösterdiği günler böyle bişey var mı ilişki olsa tutmaz mı takvime göre mi hep gitmek lazım 🙄