Kızlar ben dün regl oldum ve olmadan önce de idrar yolu enfeksiyonum vardı fitil vermişti doktor bide çok su iç demişti ama ben zaten çok su içiyorum vede ben regl olunca bogur ağrım olmazdı bobregimde kumda olmuştu bu idrar yolu enfeksiyonu yüzünden diyorum ki acaba yine mi oldu sola doğru yatamiyom kalkıp otururken agriyo napiyim sizce ne iyi gelir