düz taban maalesef ve lutfen bunu cok ciddiye alip en iyi doktoralara goturun o kadar zor bir durum ki.. beni ailem ilk 16,17 yasinda goturmustu 18 de ameliyat edelim cocugun hayati zorlasmasin ilerde diye ama ne yazik ki ustunde durmadilar suan 28 yasindayim ve yarim saat yuruyeyim ayagim agrir goruntu olarak o kadar ozguvensizim ki ne topuklu ne babet ayakkabi hicbirini giyemiuorum cunku ayagim bariz cok kotu gorunuyor esimin yaninda ciplak ayak dolasamam mesele cok kotu bir durum benim icin. lutfen sizin icin erkenken doktora goturun