Sorum başlıkta kızlar. Ben normalde 9 haftalık hamile olmam gerek ama 7+6 gözüküyor bugüne kadar kalp atışı hiç duyulmadı. Bide üç gündür süren bir kanamam var. Doktor kürtaj dedi ama ben bir hafta beklemek istiyorum belki bu süreçte kendiliğinden düşer veya kalp atışı atar diye bekliyorum 🥹😐