Ruya_sahin35 Kızlar şöyle 2 aylık bebekleriniz acıkınca yada siz isteyince isteyerek memeyi yada mamayı güzelce içiyor mu benimki sanki beslenmek istemiyor ya bi ben mi yaşıyorum hiç açlık hissetmiyo sanırım
gizemt5 Ruya_sahin35 aç olmadığı sürece ben versem de almıyor 2-3 saatte bir acıkınca kendi isteğiyle emiyor
mehmetalpinannesi1 Ruya_sahin35 Maalesef aynı problemi bende bebeğimde yaşıyorum memeyi alıyor ama 1-2 dk sonra bırakıyor aralıklı şekilde devam ediyorum mama destekli gittiğimiz için mamaya da aynı tepkileri veriyor. Atak haftasına mı denk geldik acaba 🤣
kukule Ruya_sahin35 bebeğim anne sütüyle besleniyor ben uykuya geçerken değil uyanır uyanmaz emzirmeye başladım uykulu halde emmeye devam ediyor böyle çözüm buldum
eda_k Bizimki 2 ay 20 günlük 2.5-3 saatte bir mama veriyorum bir sorun yaşamıyoruz. Sen mama mı kullanıyorsun? Belki mamayı sevmiyordur
mehmetalpinannesi1 Ruya_sahin35 1 hafta olacak bunları yaşıyorum 😬 uykuluyken emziremiyorum ben almıyor uyuyor 🤣
ciceksincicek Ruya_sahin35 uykulu denesene öyle telafi et ben de aynı şeyi yaşıyorum dün doktora gittim hatta 2 ay 21 günlük uyusun uyansın güzel içiyor ben sağımla besliyorum fakat diğer türlü biraz az içiyor uyumadıysa anlamadım ben de acıkmıyor mu ki doktor olabilir belki iştahsızdır bu aralar dedi