Arkadaşlar selamlar, 10 gün önce Mastit olmuştum. İlaç kullanmama rağmen Mastit dün tekrarladı. Bebek 32 günlük. ¾ gündür gündüz uykusuna dalamıyor. Dalamadıkça esniyor aranıyor. Emziriyorum 10-15 dk uyuyor sonra uyanıyor. Bugün son çare olarak emzik verdik ayakta salladık uyudu. Evdekilerin gürültüsüne uyandı. En son dedim yeter. Beslenmesi dışında hiç bir şeyi ile ilgilenmeyeceğim. Mastit zaten canımı çok sıkıyor. Göğsüm acıyor hiç geçmeyecek gibi. Bir de bin bir türlü emek verdiğim bebek uyandırılıyor. Hamburger kola çekiyordu canım. Gaz yapar dediler yiyemedim. Şimdi eve de söyleyeceğim. Gerçekten bunaldım.