Nasıl yapıyorsunuz? Oğlum şu an 8.5 aylık ve kesmek istiyorum hem sallama hem emme çok bunaldım. Direkt mı kesmeliyim? Yoksa aşamalı mı? İlk uyanmalarinda ayağıma alıp hafif sallıyorum direkt meme vermiyorum ama ben derinnuykudayken yanıma alıyorum Allah ne verdiyse kapattığım saniye çıldırıyor. Kızımda kesmedim ve çok koti oldu gece deliksiz uyumadigi sürekli uyandığı için büyümedi bile. Biliyorum ki sallama da sağlıklı değil ama en azından emmeyi bırakırsa sallanmayi da biraktiririm bı şekilde. Gece uyandığında ne yapmalıyım kucakta yatmaz durmaz kucaktan nefret eden bı çocuk ve istediğini vermeyince bas bas bağırıyor inşallah bu beni yıldırmaz