Evet biberondan kaynaklı çok iyi ememediği için sütü çekemiyor aynı sorunu yaşadık şimdi 2.5 aylık oldu hala çok iyi emmezse o biberondan sütü alamıyo ve bazen 60ccyi yarım saat bi saatte zor içiriyorum. Sadece biberon ile devam edecekseniz değiştirin ama meme+ bineron şeklinde gidecekse maalesef en uygunu bu biberon