lilithhh00 benim eşim oldu ilk evlendiğimiz zaman, çok fazla ağrısı olmamıştı. Valla ben bile 36 yaşındayım ameliyat olmayı düşünüyorum, şekline fazla müdahale ettirmeyeyim ama ufak düzeltilsin (bu yaşa kadar böyle gelmişim zaten) ama nefes almakta bayağı yoruluyorum özellikle geceleri ve spor yaparken