ozbii bizim hem tırnaklarıyla ilgili bir sorunumuz vardı hemde boy ve kilosu düşük persentil aralığındaydı o yüzden tedavi amaçlı 3 ay kullandık ama onun dışında da ben beslenmesini düzenlemeye çalıştım her gün muhakkak 1 yumurta yedirdim, bir öğününde muhakkak hayvansal protein almasına özen gösterdim, ara öğünlerde meyve/kuruyemiş/yoğurt muhakkak verdim, yediği sürece turşu verdim. İştahsız bir çocuk çok da yemek seçer ama özellikle kıyma ve sebzeyi yemeklerine gerekirse blendırdan geçirip karıştırdım yumurta yemeye alışsın diye 2 sene denemediğim tarif kalmadı ama sonunda alıştı artık omlet olarak yiyor en azından, zaten az ve genelde tek çeşit yiyip kalktığından olabildiğince tek seferde çok besin alabileceği şeyler yapıyorum mesela mercimek çorbasına bolca sebze karıştırıyorum hepsinden azar azar evde ne varsa (soğan, sarımsak, brokoli, kereviz, biber, havuç vs), hamur işi çok sever kıymalı/peynirli gözleme vs yaparım yani artık yeter ki yediğinden vitamin alsın kafasındayım, istemediği sürece ekmek vermem bir günde yediği ekmek 3 dilimi geçmez çoğu zaman onu bile yemez karbonhidrat alacaksa bari pilav yesin ne bileyim kıymalı bir börek yesin ordan alsın ihtiyacını çorba ekmekle karon doyuracağına protein de alsın diye düşünüyorum. Tavuk ve balığı çorbaya koyup blendırdan geçirip veriyorum ağzına bütün olarak gelmeyince yiyor, yemediği meyveleri pankek yapıp içine eziyorum, kuruyemiş yemediği bir dönemdeyse hemen bol kuruyemişli dondurma yapıyorum içine chia tohumu falan da koyuyorum bayıla bayıla yiyor. Detaylıca yazdım çünkü kimse bana ya bak şunu da şöyle dene demedi herkes aman aç kalsın yer, inatlaşma yer, yediğini ver bırak karnı doysun dediler benim için önemli olan karnının doyması değil, yediğinden ne aldığı, yarım ekmek doğranmış 2 kase çorba içeceğine 1 kase içsin bol kıymalı sebzeli çorba içsin. Umarım sizin için de faydası olur, İştahsız çocuk gerçekten zor, gelişimi geride kalınca çok vicdan yapıyoruz🥲