Kızlar bir haftadır çocuklarla hastayız. Ağır grip boğaz ağrısı geçiriyorum. Dün post açmıştım gözümün önünde ipler uçuşruyor diye. Bugün kalktım gözlerim aşırı çapaklanmış . Gece kızım uyanınca uyanıp temizlemiştim gözlerimi sabah yine aynı. Kirpiklerime yapışmış. Sağlık ocağına gitmiştim kan vermek için. Doktor enfeksiyon dedi . Damla yazdı da emzirirken önermiyorum dedi. Emzirirken göz damlası kullanan oldu mu. Uçuşan şeyler tansiyondan diye düşündüm de tansiyonumda normal çıktı.